امیرحسین امیرحسین ، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
آرسامآرسام، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

قلبهای مامان وبابا

افتتاح وبلاگ پسرم دراین تاریخ93/6/21

1393/6/23 12:37
نویسنده : مادر
686 بازدید
اشتراک گذاری

 

این وبلاگ رو تقدیم میکنم به تو پسرعزیزم تابعدهابدانی درگذرهرثانیه ای از زندگی

چقدربرایمان باارزشی

وعاشقانه میپرستمت

امیرحسین جان من وبابایی  درسال 87/12/25باهم ازدواج کردیم وخداوندتوفرشته روبه مادادکه ایشااله زیرسایه خودش محفوظ باشی ونگهدارت باشه

 

 

شکلک های محدثه

سلام به همه دوستان ومادرای مهربونم  مام اومدیم

منم گرچه باتاخیربرای تشکیل این وبلاگ اقدام کردم ولی ازامروز به شماگلها ملحق میشم که پسرم امیرحسین چهارسال وشش ماهشه وآنچه راازعکس وکارهای گذشته

امیرحسین وطی ای چندسال داشته وبخاطر دارم و دراین تاریخ و وبلاگ بیان میکنم

وخوشحال که دربین شماها هستم ومشتاقم نظرهاتونو

درباره امیرحسینم  دراین وبلاگ ببینم

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)